پیاده روی و همراهی سگ با انسان

بعد از آموزش بیرون بردن سگ شما باید این امر را هم مورد بررسی قرار بدهید که آموزش پیاده روی با سگ قوانین خاص خود را دارد. در واقع تنها بیرون بردن او کافی نیست و باید کمی دقیق تر وارد عمل شوید تا یک پیاده روی دل چسب و بدون بروز مشکل را تجربه کنید.

حیوانات خانگی برخی ها به شدت دوست داشتنی و به قولی ملوس می‌باشند. برخی از آن ها بسیار جذاب هستند و خیلی از آن ها از جمله سگ ها می‌باشند که حتماً تا به حال دیده اید که در خیابان ها افرادی هستند که با سگ هایشان مشغول پیاده روی هستند. جالب است بدانید که پیاده روی کردن با سگ ها آموزش ها و اصولی دارد که خیلی ها از آن آموزش ها بی خبرند. در آموزش پیاده روی با سگ می‌آموزید که چطور با سگ راه بروید که آن سگ احساس شخصیت را در خود حس کند. سگ ها هم در خیلی از مواقع دوست دارند پیاده روی کنند و البته با صاحبشان دوست دارند به این فعالیت بپردازند و در زمانی که تنها است ممکن است همچین حسی را نداشته باشد. در ادامه بیشتر به این موضوع می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

پیاده روی با سگ چه ویژگی هایی دارد؟

خیلی از اوقات در خیلی از جا ها در خیابان ها و پارک ها و … دیده اید که افرادی هستند که به همراه سگشان مشغول پیاده روی هستند. آن افراد خودشان را دوستدار حیوانات می‌دانند و وقتی با سگ هایشان به پیاده روی می‌پردازند می‌خواهند علاقه خود را درباره حیوانات به دیگران نشان دهند. در پیاده روی با سگ ها جالب است بدانید که آن ها هم احساس خشنودی می کنند وقتی می‌بینند صاحبشان در حال پیاده روی با آن هاست. گاهی پیش آمده که به علت بی توجهی صاحب سگ به آن، اعتماد به نفس سگ پایین آمده و تا چند روز با صاحبش به صورت غریبانه دقهر به سر می‌برد. عکس های پیاده روی با سگ را می‌توانید در قسمت های مختلف از اینترنت ببینید.

دویدن با سگ

از کار هایی که سگ ها علاوه بر پیاده روی روزانه دوست دارند دویدن با سرعت زیاد است. آن ها دوست دارند که با صاحبانشان به سرعت هر چه تمام تر بدوند و حین دویدن به بپر بپر هم مشغول شوند. آن ها شاید دویدن با سرعت زیاد را بهترین خاطرات و تفریحات در طول زندگانی خود ثبت کنند. سگ ها پیاده روی با انسان ها و خصوصاً صاحبانشان را به شدت دوست دارند. این پیاده روی پس از چند وقت که از آشنایی با صاحبانشان گذشت ترجیح می‌دهند که رفته رفته به دویدن تبدیل شود.

آموزش پیاده روی با سگ به چه صورت است؟

در خصوص پیاده روی با سگ ها کلاس های آموزشی نیز برگزار می‌شود که اگر دوست دارید با روشی جدید و مطابق میل سگ‌تان با او به پیاده روی بپردازید. خیلی از جا ها هست که آموزش هایی می‌دهند ولی باید دریابید که حتماً آموزش ها باید به صورت اصولی باشند. در بستر فضای مجازی کلیپ های متعددی جهت آموزش پیاده روی با سگ یافت می‌شود که شما می توانید با استفاده از این کلیپ ها بسیار خوب در جهت پیاده روی با سگ‌تان آشنا شوید. کلیپ پیاده روی با سگ به جهت تقویت ذهن شما در رفتار با سگ می‌باشد و در نتیجه سگ‌تان احساس هیچ گونه نارضایتی را از خود بروز نمی دهد، زیرا می‌داند که صاحبش به او احترام گذاشته و خطا یا کم کاری در حق او انجام نداده است.

پیاده روی با چه سگ هایی لذت بخش تر است؟

شاید برایتان سوال پیش آمده است که آیا با نوع خاصی از سگ پیاده روی کردن محبوب است یا خیر؟ آیا پیاده روی با سگ های خاصی نشانه بالا بودن شخصیت می باشد؟ جهت پاسخ به این پرسش ها باید بگوییم که ممکن است همچین چیزی واقعی باشد ولی نباید شخصیت خود را در به همراه بردن سگ و یا پیاده روی کردن با سگ دید. ولی نوع سگ ممکن است در این تاثیر گذار باشد که دیگران با خود بگویند عجب سگ زیبایی را به همراه خود دارد. در پایین نام چند سگ را که معمولا افراد برای پیاده روی به همراه خود می‌برند را می‌آوریم.

پیاده روی با سگ هاسکی

سگ هاسکی یکی از انواع سگ های زیبا و دوست داشتنی در دنیا می‌باشد و خیلی ها این سگ را به جهت سرگرمی های روزانه خود به استخدام خود درآورده اند. این سگ از زیبا ترین و با کلاس ترین سگ های دنیاست. این پیاده روی هم به هاسکی و هم به صاحب آن بسیار می‌چسبد.

پیاده روی با سگ ژرمن

سگ ژرمن از سگ های فوق العاده شکیل می‌باشد که خیلی هم به صاحبانش از خود علاقه نشان می‌دهد. این سگ در هر زمان آماده پیاده روی می‌باشد و دوست دارد به صورت مداوم با صاحبانش به پیاده روی بپردازد. وقتی کسی با سگ ژرمن به پیاده روی می‌پردازد احساس بسیار خشنودی داد.

پیاده روی با سگ شیتزو

یکی از با حال ترین سگ های دنیا سگ شیتزو می‌باشد که خیلی ها این سگ را به دلیل خاص بودنش انتخاب کرده اند و آن را پرورش می‌دهند و در پیاده روی های روزانه به جاهای مختلف با او همراه می‌شوند. سگ شیتزو نیز در زمانی که با صاحبش به پیاده روی می‌پردازد دچار دلگرمی فراوان می‌شود.

پیاده روی سگ پودل

سگ پودل از خانواده سگ های زیبا اندام می‌باشد که اکثر افراد به دلیل زیبایی خاصی که این سگ دارا می‌باشد نسبت به خرید آن ها اقدام می‌کنند و در ورزش ها از جمله پیاده روی های روزمره آن را با خود هم می‌کنند. سگ پودل نیز از سگ هایی است که در پیاده روی بهترین ها برایش خاطره می‌شود و این را یک ورزش واجب برای خود تلقی می‌کند.

قوانین پیاده روی با سگ

همانگونه که قبلاً بیان شد پیاده روی با سگ و یا انواع سگ ها از اصول و مقدمات خاصی برخوردار است که خیلی‌ها این اصول و مقدمات را نمی دانند و همین باعث می‌شود که روحیه سگ آنها دچار اختلالاتی شود که نمی‌دانند این اختلالات از کجاست و ممکن است آن سگ هم به نوعی بی قراری دچار شود و همه این ها از یک پیاده روی ساده شروع می شود. پیاده روی کردن با سگ قوانین و مقررات خاصی دارد که شما می‌توانید با مراجعه به کلاس های آموزشی درباره حیوانات خانگی به راهنمایی های استاد خود توجه کنید و و راهکار هایی که در اختیار شما قرار می دهد را به خوبی پیش ببرید. اصول پیاده روی با سگ باید بسیار رعایت شود که شما می توانید در برخی از سایت های اینترنتی به برخی از این اصول به صورت رایگان دست یابید. روش صحیح پیاده روی با سگ را می‌توانید از اساتید برجسته در حوزه حیوانات خانگی بپرسید و یا با کارشناسان ما در سایت هپی پت ارتباط برقرار کنید.

چه کار هایی حین پیاده روی با سگ ممنوع است؟

ممکن است برای خیلی ها این حرف پیش بیاید که یک حیوان فسقلی مثل سگ چقدر ادا و افاده دارد که باید این همه قانون و مقررات را برایش رعایت کنیم. دقیقاً همینطور است. دوستداران انواع حیوانات خانگی برای پرورش آن ها حتماً باید طبق روش ها و راهکار های ارائه شد توسط اساتید پیش بروند. تمامی حیوانات خصوصاً سگ ها از احساسات عاطفی برخوردار هستند که نسبت به صاحبشان دارند. موقع پیاده روی با سگ ها باید نکات بسیار مهمی را مد نظر داشته باشید که از مهمترین آن ها کم نکردن توجه خود به آن هاست. برای دریافت راهکار های دیگر می‌توانید با اهل این حرفه صحبت کنید و یا با کارشناسان ما در سایت هپی پت نسبت به برقراری ارتباط اقدام نمایید. فقط این نکته را حتماً مد نظر داشته باشید که بی توجهی به سگ ها باید برای شما ممنوع باشد و تحت هیچ شرایطی او را به حال خود وا نگذارید.

پیاده چند سگ با هم

شاید تا به حال دسته ای از سگ ها را دیده اید که با هم در خیابان ها و یا جاهای دیگر به پیاده روی مشغول هستند. جالب است بدانید که سگ ها عاشق پیاده روی به صورت گروهی می‌باشند و همیشه دوست دارند با دوستان خود به راه رفتن مشغول شوند. حتی این سگ ها اگر طعمه ای را هم دیدند دوست دارند به صورت گروهی به آن طعمه حمله ور شوند.

دعوای سگ ها

علاوه بر پیاده روی گروهی سگ ها که بسیار مورد علاقه آن هاست گاهی پیش می‌آید که سگ ها به صورت گروهی با یکدیگر به جدال و مبارزه می‌پردازند. بله! گاهی اوقات سگ ها با هم دعوا هم می‌کنند و این دعوا ها سر موضوعات مختلف می‌تواند باشد. البته اصلی ترین عامل حرکات سگ ها و غرایز آن ها می‌باشد که هر نوع از حرکتشان را با توجه به غریزه غیر ارادی خود به انجام می‌رسانند.

در این مورد برای جلوگیری از دعوا توصیه می کنیم که به فیلم های آموزشی ما در یوتیوب هپی پت توجه داشته باشید.

سوالات متداول

آیا پیاده روی با سگ توصیه می‌شود؟

حیوانات هم مانند انسان ها دارای روحیه می‌باشند و این روحیه هر از چند گاهی باید تقویت شود و این تقویت می‌تواند با پیاده روی صورت گیرد.

آیا در پیاده روی با سگ ها باید طبق ضوابطی عمل کرد؟

پیاده روی با سگ مقررات و ضوابطی دارد که متأسفانه خیلی ها با این قوانین آشنا نیستند و به همین دلیل روحیات سگشان را دچار اختلال می‌کنند.

پیاده روی با دو سگ امکان دارد؟

خوب است ولی بهتر است انجام نشود.

چرا بهتر است با دو سگ پیاده روی نکنیم؟

چون ممکن است به یکدیگر حسادت کنند و در نهایت روحیاتشان دچار اختلال شود.

درج دیدگاه

دوازده + 15 =