غذاهای مورد علاقه حیوان های خانگی

در این مقاله ما شما را با انواع مختلف غذای حیوانات آشنا خواهیم کرد. از لیست بهترین غدا های آماده برای حیوانات تا قیمت و نحوه خرید. لیست غذای حیوانات شامل برند ها و محصولات متفاوتی است که همه کسانی که حیوانات خانگی دارند باید با آن ها آشنا باشند. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و جهت دریافت مشاوره با ایتسی بیتسی تماس بگیرید.

در لیست غذای حیوانات خانگی چه موادی باید حتما وجود داشته باشد؟

تهیه غذا برای حیوان خانگی امری بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه شود چرا که در وعده های غذایی برای حیوان خانگی باید تمام مواد مورد نیاز بدن حیوان تامین شود. که این ها شامل پروتئین و ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز است. این رژیم غذایی برا پت بسیار مهم است زیرا هنگامی از یک ریژیم غذایی استفاده می کنید سیستم گوارشی حیوان به آن عادت می کند و به تغییر ناگهانی آن دچار مشکلات گوارشی می شود. پس بهتر است در رژیم غذایی حیوان خانگی خود به غنی بودن آن توجه کنید.

عکس غذای حیوانات

تشخیص اصالت و کیفیت غذای حیوانات فقط با توجه به برند و بسته بندی محصول امکان پذیر است. توجه به تاییدیه ها از سوی سازمان های جهانی برای این محصولات بسیار مهم است. برای شناخت بهتر این محصولات چند مورد از این برند ها را در این مقاله به شما معرفی می شود. هم چنین عکس این محصولات را برای شما قرار دادیم تا در انتخاب آن ها به شما کمک کنیم. ایتسی بیتسی یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه پت است که به شما خدماتی در زمینه غذای حیوانات ارائه می کند.

قیمت غذای خشک گربه ایران

پیش از این که به قیمت غذای حیوانات بپردازیم باید به سوال پاسخ داده شود که غذای حیوانات چیست؟ غذای حیوانات که به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد معمولا هاوی ویتامین و مواد مورد نیاز بدن حیوانات است. از این رو غذای حیوانات معمولا با هم متفاوت است. ولی شباهتی میان غذای سگ و غذای گربه است که دلیل آن شباهت سیستم گوارش این دو حیوان است. قیمت غذای خشک گربه در ایران در آنلاین شاپ هایی مثل دیجی کالا حدود 115 هزار تومان ثبت شده است. غذای سگ در دیجی کالا از 25 هزار تومان تا 2 میلیون می باشد.

فروش عمده غذای حیوانات

غذای خشک حیوانات به دلیل تاریخ انقضا طولانی که دارند بهتر است به طور عمده خریداری شوند. به دلیل این که خرید عمده از نظر مالی به صرفه تر است. فروش عمده غذای حیوانات از طریق سایت های معتبر نیز انجام می شود که مشاورین ایتسی بیتسی می توانند در این ضمینه شما را راهنمایی کنند. این موضوع به دلیل حذف واسطه برای خریداران بسیار مقرون به صرفه تر است.

سوالات متداول

آیا تغذیه خام در لیست غذای این حیوانات مضر است؟

این موضوع که تغذیه خام برای سگ و گربه خوب است یا خیر همیشه مورد بحث بوده. با توجه به این که گربه ها و سگ ها ذاتا حیوانات وحشی هستند توانایی خام خواری را دارند. اما به مرور و در نتیجه تغذیه از پسماند های غذای انسان و اهلی شدن آن ها تکامل به سمتی رفت که این حیوانات ممکن است با تغذیه دائم به صورت خام دچار مشکلات گوارشی بشوند. اما وعده های کوچک به صورت خام نیز می تواند به سلامت این حیوانات کمک کند.

در لیست غذای حیوانات جایگزین کردن سویا به جای گوشت چه تاثیری دارد؟

سویا به دلیل غنی بودن از پروتئین جایگزین خوبی برای گوشت است چرا که هم از نظر مقدار پرتئین و هم به لحاظ اقتصادی از گوشت به صرفه تر است اما نکته مهم دیگر آنزیم های موجود در گوشت است که برای بدن حیوانات ضروری است ولی می توان با اضافه کردن دیگر مواد غذایی این آنزیم ها و ویتامین ها را به غذای حیوانات اضافه کرد. نکته دیگر نیز در مورد این است که بعضی حیوانات ممکن است نتوانند سویا را حضم کنند در نتیجه دچار مشکلات گوارشی و سوء هاضمه شوند.

چگونه غذای سالم را در لیست غذای حیوانات تشخیص دهیم؟

توجه به این موضوع که همیشه قیمت بالا نشانه سالم بودن غذا نیست نکته مهمی است. ترکیبات و مواد تشکیل دهنده در انتخاب غذای حیوانات بسیار مهم است. حتی ممکن است حیوان خانگی شما به بعضی از مواد غذایی حساسیت داشته باشد. پس برای انتخاب غذای مناسب بهتر است با دامپزشک مشورت کنید تا بسته به نیاز حیوان رژیم غذایی برای او تهیه شود.

غذا های مربوط به لیست غذاهای حیوانات را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین راه خرید غذای حیوان خانگی خرید از پت شاپ ها زیر نظر دامپزشکی است. سفارش از طریق سایت ها و دیجی کالا نیز راه خوبی برای خرید غذای حیوانات است.همچنین شما می توانید برای خرید مطمئن تر از مشاورین ایتسی بیتسی کمک بگیرید.

درج دیدگاه

هفده + ده =